Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

Κάνω τσουλήθρα στις ζωές των ανθρώπων. Μπαίνω κρυφά στα σπίτια τους και φανερά στην καρδιά τους. Αυτοπροσκαλούμαι στα πάρτι τους γιάτί ξέρω πως μαζί μου θα διασκεδάσουν. Αθυροστομώ στις κουβέντες που πλανόνται στους ήχους, γιατί ξέρω πως το αυτί θα αλλάξει κατεύθυνση και τη νύκτα το μυαλό νευράξονα. Αφουγκράζομαι μια ακάταπαυστη ανησυχία και παγώνω κάνοντας πως δεν την καταλαμβαίνω, γιατί μοιάζει τόσο πολύ με την δικιά μου. Και εγώ δεν έλυσα τα δικά μου γιατί, πώς να σου χαρίσω μια νοσταλγία που να μην πονάει η απόσταση της; Μου χαρίζουν πράσινες πέτρες και όσο δεν τις φοράω η ενέργεια μου μοιάζει με ανεμόμυλο την ώρα που το αγέρι κοπάζει. Ακίνητο. Με φτερά, αλλά ακίνητος. Περιμένω ένα φίλμ νουάρ για να βουλιάξω στην μαύρη μελαγχολία προσδοκώντας να πιάσω την ίριδα και να την φυλάξω μέσα μου. Κάποτε κυνηγούσα πεταλούδες. Μεχρι που μου είπαν ή διάβασα, δεν θυμάμαι, πως όταν τις πιάνεις, εκείνες δεν μπορούν να πετάξουν ξανά. Θυμάμαι τη σκόνη τους στην παλάμη μου. Μετά ένιωσα δολοφόνος. Και μετά. Δεν ξανάπιασα ποτέ πεταλούδα στα χέρια μου. Μόνο τις χάζευα. Έχω βάλει στο pause ένα γλυκό πρόσωπο. Και κάθε προσπάθεια ωραιοποίησης της πραγματικότητας. Η αλήθεια είναι άσχημη και πονάει. Η αλήθεια είναι βρώμικη και αδιαπραγμάτευτη. Πηγαίνω μακρινούς περίπατους στο βουνό. Ονειρεύομαι ένα σπίτι απο πέτρα, ξύλο και τζάκι. Ονειρεύομαι μια ζωή όχι εύκολη, ούτε όμορφη, ούτε πλούσια. Ονειρεύομαι μια ζωή που να με αφήνει να είμαι.Μια ζωή με κάποιον που να καταλαμβαίνει οτι η αγάπη είναι δυνατή απο μόνη της και δεν χρειάζεται ανασφάλεια για να νιώσει ζωντανή. Η ασφάλεια απο την ανασφάλεια χωρίζεται με ένα μονο αν.

Ανατροπή
Αναρχία
Ανταλλαγή
Ανταρσία
Αντοχή
Ανταπόκρουση
Αντίδραση
Αντιπαλότητα
Αντεπίθεση

Αν ένα μονο αν έκανε την ανασφάλεια, ασφάλεια, θα ήταν όλα αλλιώς.
Θα ήταν?

5 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Ρωξάνη είπε...

Στην εύχομαι, τη ζωή που ονειρεύεσαι Νεφέλη μου

20 Οκτωβρίου 2009 στις 12:17 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Ένας εκ των Δυο! είπε...

Η ανασφάλεια πάντως σίγουρα χρειάζεται αγάπη. Ε; Δεν ξέρω. Σβήσ' το "σίγουρα." Καν' το "ίσως." Η μάλλον..όχι. Καν' το... Μπα, τίποτα. Αγάπη. Αρκεί...

27 Οκτωβρίου 2009 στις 3:50 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Η κόρη του Πενθέα είπε...

Απο τη στιγμή που υπάρχουν ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι που μυρίζονται το καρβέλι του ψωμιού διαφορετικά, κι άλλοι το τρώνε, άλλοι το φτύνουν, άλλοι το φτιάχνουν με μαγιά, άλλοι το προσφέρουν στην εκκλησία κι άλλοι ζούν αιώνια χωρίς αυτό...έτσι μοιάζουν και οι έννοιες σαν την αγάπη. Η ίδια η αγάπη μπορεί να είναι ανασφάλεια. Και η ίδια η ανασφάλεια μπορεί να θρέφει την αγάπη. Αγάπη σκέτη. Δεν πιστεύω οτι υπάρχει. Την βιώνω μόνο. Αρκεί. Αρκει;;;

29 Οκτωβρίου 2009 στις 7:54 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Ένας εκ των Δυο! είπε...

Δεν επιθυμώ να την ορίσω. Έννοιες ούτως ή άλλως μπερδεμένες κι ερχόμαστε κι εμείς καταγράφοντας την εμπειρία, την αίσθηση ή την αντίληψή μας επ' αυτών, να τις μπερδέψουμε ακόμη περισσότερο. Ειδικά δε, όταν μιλάμε για έννοιες που περιέχουν κι άλλους εκτός από μας.
Άν δεν σου αρκεί, δεν αρκει. - Κι αυτό πάλι απλουστευμένο ακούγεται.
...Θα συμφωνήσουμε σίγουρα στον πλουραλισμό
που αναφέρεις. Μου θύμισε μάλιστα (και να με συμπαθάς για τη "διαφήμιση", απλά έχω διάθεση για διαδικτυακό μουχαμπέτι τις τελευταίες μέρες:) κάτι πού 'χα γράψει πριν καιρό:

..Μέσα στην απέραντη Κιβωτό υπήρχαν 6 δισεκατομμύρια ψυχές.
Όταν ρώτησα σχετικά τον Νώε, μου είπε: «Είχα εντολή να διασώσω
όλα τα είδη του ανθρώπου...»

29 Οκτωβρίου 2009 στις 2:44 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Η κόρη του Πενθέα είπε...

Πιο αλήθεια δεν υπάρχει. Σε ευχαριστώ.

31 Οκτωβρίου 2009 στις 3:48 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα