Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Αρ..........μπλέ

Άννα,
Πρέπει μου λές και γώ δεν ξέρω γαμώτο πως μοιάζει το πρέπει.
Μ αγαπάς και σ αγαπώ.
Στην μπυραρία πίνουμε μπύρα και τρώμε nachos.
Μέσα του Μάη.
Εγώ ετοιμάζομαι για Αμερική και συ μου λές
δεν θα αντέξεις να με χάσεις.
Εγώ σου λέω που ξέρεις.....θα γυρίσει εκείνος
και όλα θα αλλάξουν...
Πού ξέρεις σου λέω ίσως μείνω.
Παραγγέλνουμε τρίτη μπύρα. Ζέστη.
Το γκουάπα απέναντι. Μεταφέρθηκε. Χάλια.
Ο Τάσος μας χαιρετά.
Τσουγκρίζομαι τα ποτήρια.
Σε αυτά που θα ρθουν και στους καινούργιους μας δρόμους.
Κάνουμε σχέδια για τα Χριστούγεννα να έρθεις στο Σικάγο.
Δεν θές να φύγω λές.
Δεν έφυγα ποτέ...................
Δεν έφυγα ποτέ.
Καλοκαίρι.
"Θέλω να συνεχίσουμε να αλληλογραφούμε", μου είπε.
Και η Άννα δεν έχασε ποτέ την φιλενάδα της.
Μόνο η φιλενάδα της έχασε για πάντα τον αποστολέα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα